Koszyk

produktów - 0,00 zł

Nie masz produktów w koszyku.

Suma częściowa: 0,00 zł
Allegro

Najczęsciej zadawane pytania

 

Jak złożyć zamówienie?

Zamówienie w sklepie internetowym milymis.pl można złożyć poprzez stronę internetową lub telefonicznie.


Czy jest możliwość odbioru osobistego zamówionych towarów?

Po uprzednim kontakcie telefonicznym można odebrac towar osobiście.


Jak można zapłacić za zamówienie?

Opłaty za zamówienie można dokonać poprzez system płatności elektronicznej PayU, tradycyjnym przelewem bankowym oraz za pobraniem.


W jakim czasie należy zapłacić za zamówienie?

Zamówienie z wybraną opcją płatności PayU można opłacić od razu po złożeniu zamówienia, przechodząc do systemu płatności elektronicznej.

Zamówienie z wybraną opcją płatności przelewu tradycyjnego należy opłacić do 48 godzin od momentu złożenia zamówienia. W tytule przelewu należy wpisać numer zamówienia. Wykonanie przelewu na konto sklepu milymis.pl po ustalonym czasie 48 godzin będzie wiązało się z automatyczną anulacją zamówienia.

Opłatę za zamówienie z wybraną opcją płatności za pobraniem uiszcza się w momencie odbioru paczki od kuriera.


Jaki jest czas realizacji zamówienia?

Zamówienia pobraniowe złożone w dni robocze są kierowane do realizacji w następnym dniu roboczym. Zamówienia opłacone płatnością elektroniczną lub opłacone przelewem bankowym są kierowane do realizacji w następnym dniu roboczym po zaksięgowaniu pieniędzy na koncie. Zamówienia składane w dni wolne od pracy są realizowane w pierwszy dzień roboczy.


Jaki jest czas doręczenia zamówienia?

Paczki doręczane są firmą spedytorską . Przewidywany czas doręczenia wynosi od 24 do 48 godzin od momentu skierowania zamówienia do realizacji. Przesyłki doręczane są od poniedziałku do piątku (za wyjątkiem dni świątecznych).

Jak opisać miejsce dostarczenia paczki?

Adres doręczenia przesyłki podawany w formularzu zamówienia jest drukowany na liście przewozowym jako informacja dla kuriera dotycząca miejsca dostarczenia paczki. W sytuacji wystąpienia problemów z dostarczeniem kurier może skorzystać z numeru telefonu klienta, który został naniesiony na list przewozowy.


Gdzie znaleźć informacje dotyczące statusu przesyłki?

W momencie przekazania paczki kurierowi do doręczenia generowany jest identyfikacyjny numer listu przewozowego, dzięki któremu na stronie spedytora można sprawdzić status przesyłki. W celu zasięgnięcia szczegółowych informacji dotyczących doręczenia paczki można kontaktować się z biurem obsługi spedytora podając numer listu przewozowego, który zostanie przysłany drogą poczty elektronicznej na adres mailowy przypisany do zamówienia.


Co robić w przypadku uszkodzenia towaru podczas przesyłki?

Paczka odbierana od kuriera nie powinna nosić śladów naruszenia, tj. wgnieceń, pęknięć, a taśma nie powinna być nacięta czy oderwana.

W przypadku zamówienia pobraniowego, jeżeli zaistniały podejrzenia dotyczące uszkodzenia paczki podczas transportu, lepiej nie odbierać paczki zwracając ją kurierowi.

W przypadku zamówienia opłaconego, jeżeli zaistniały podejrzenia dotyczące uszkodzenia paczki podczas transportu, należy w obecności kuriera spisać protokół szkody.

Jeżeli paczka zostanie odebrana i dopiero po otworzeniu okaże się, że produkt nosi ślady uszczerbku nabytego podczas transportu, należy niezwłocznie skontaktować się z kurierem poprzez infolinię spedytora i zlecić sporządzenie protokołu szkody. Okres zlecenia wykonania protokołu szkody jest uzależniony od spedytora i określony w regulaminie przewoźnika.

Uszkodzenie towaru odebranego należy zgłosić za pośrednictwem poczty elektronicznej przesyłając na adres milymis.info@gmail.com numer zamówienia oraz krótki opis wyjaśniający zaistniałe zdarzenie. W odpowiedzi zwrotnej zostaną przekazane instrukcje dotyczące dalszego postępowania.


Jak zwrócić towar? Jak odstąpić od umowy zawartej na odległość?

Prawo zwrotu towaru przysługuje konsumentom, którzy zgłosili taką chęć w ciągu 14 dni od otrzymania produktu drogą poczty elektronicznej na adres biuro@milymis.pl lub przesyłając wypełniony formularz odstąpienia od umowy na adres właściciela sklepu milymis.pl Zwracany produkt nie może nosić żadnych śladów użytkowania – w innym wypadku zwrot może zostać nieuznany.


W jakim czasie otrzymam pieniądze za zwracany produkt?

Należności za zwrot są dokonywane jak najszybciej po otrzymaniu przez magazyn zwracanego produktu, jednak nie później niż 14 dni od momentu otrzymania towaru.


Czy można uzyskać fakturę pro-forma?

Składając zamówienie z wybraną opcją płatności przelewem tradycyjnym istnieje możliwość wygenerowania faktury pro-forma. Jeżeli zaistniała taka chęć, prosimy o wysłanie wiadomości z prośbą na adres:biuro@milymis.pl – w treści wiadomości należy wpisać numer zamówienia, następnie w odpowiedzi zwrotnej zostanie przysłana faktura pro-forma.


Czym się różni faktura/paragon w formie papierowej od faktury/paragonu w formie elektronicznej?

Faktura w formie papierowej i elektronicznej wygląda tak samo. Nie ma różnic formalnych między tymi dwoma typami dokumentu zakupu – obie są zgodne z literą prawa i posiadają tę samą moc prawną.